Post by aninagadis on Mar 4, 2022 13:14:12 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shapik: The Moon Quest ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shapik: The Moon Quest IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk många resurser ▞▞▞
▞▞▞ Shapik: The Moon Quest 2022 version ▞▞▞
Fri
Trevligt pusselspel - luta dig tillbaka och slappna av eftersom det är mer nyckfullt än snabbt - mer tack!
Kapitel 11 frysning fixat, spelet fungerar utmärkt, tack!
Little Commander - WWII TD حکمت عملی itcj
Fantastisk. Helt enkelt fantastiskt 🗣💖💖💖🔥👌
Heligt ja
Det är bara en demo. Du kan spela cirka 4 nivåer innan du når betalväggen. Ändra mitt betyg på Shapik uppdraget från 5 stjärnor till 1 också på grund av detta.
Jag älskar så typ av spel fortsätter att producera den här typen av spel !!
Shapik: The Moon Quest Пригодницькі cag
Hej från Habr!
Bra. Det här spelet är fantastiskt. Jag gillade det.
Gör spelet gratis med annonser
Shapik: The Moon Quest Adventure bewa
Är det här betald spelapp?? Be om att låsa upp den fullständiga versionen??
Härligt spel. Ser ut och låter bra. Älskade den första, och den här är bättre på alla sätt.
Betala för att spela.
oyun efsane ben 1inide bitirdim 2 yi bilmiyom suan yukleniyor uzun lafin kisasi oyun muq
Vanligtvis inte min spelstil, men jag gillade verkligen det här. Jag var tvungen att Google för att hitta en promenad. Några tips i spelet kan vara en bra idé. Men jag skulle älska att hitta fler spel som detta!
Lägg bara till en kostnad till att börja med. Att spela i 5 minuter innan du kommer till en punkt där du måste betala för resten av spelet.. du förtjänar en 1/5 för det..
Jag är en farlig människa i världen
Spelet är så roligt och gratis att pussel är så coolt 😎
Jag spelar det bara ca 5-10 menit, riktigt bra pusselspel jag gillar det verkligen allt med det här spelet bara perfekt
Mycket vackert spel!
BRA 🎮...Bra grafik..berättelsen är bra..Pusselbit Extra😖 ändå Easy Pisy😗...Jo jag vet att Månen inte är gjord av 🧀...🥲 Överlag trevlig att spela...
Väldigt googigt
Ganska stämningsfullt, musiken och designen är fantastisk. Kontrollerna är lite för små för min skärm. Я когда-то давно или в стиме, или в гугл плее увидела первого Шапика, он ее рекомендовал комендовал когох игру. Помню, что вроде бы прошла ее, мне понравилось, но все очень лагало och сюжет я как-то не полалнось. Сегодня увидела на хабре статью про вот этого Шапика och сначала даже не поняла, что разработик отчик. Творческих вам успехов!
Intressant spel 👍
Ett fantastiskt försök att skapa detta spel. Utmärkt värde. Långt nog, tillräckligt utmanande. Skön.
Shapik : The Moon ... Betygsätt den här appen
Enklaste pusslet, patetisk beröringsrespons, tråkig tankelös och novell, utmärkt grafik och musik ... Totalt slöseri med pengar ...
Njuter av spelet
Hata
Bra spel
Älskade allt med det här spelet.
Jag betalar till 110 rs för att låsa upp hela spelet men inte låsa upp spelet utan beloppet som debiteras
Hur låser man upp spelet? Varje gång jag trycker på den. Ingenting förändras.. Jag vill spela det.
Bra
För de första delarna jag spelade: ganska coolt och intressant. Skulle inte ha börjat om jag visste att jag måste betala för att gå längre.
Shapik: The Moon Quest Авантуристичке pcn
Grymt spel. Har den där oldschool-känslan. Konstverk och musik är mycket bra. Hoppas på ytterligare innehåll i framtiden.
Det är ett roligt och intressant spel. Jag tycker mycket om
hur låser man upp hela spelet?
För att vara ärlig så är det ganska tråkigt. Långsam takt och sedd före pussel. Inte gratis
Skulle verkligen kunna göra med en hoppa över-knapp på vissa pussel. Noggrannheten är ganska svår på en liten mobilskärm. Jag kommer inte förbi det roterande pusslet där man ska klicka i rätt tid när ljuset passerar genom lådan. Det är ganska irriterande!
Shapik: The Moon Quest સાહસિક fagn
Otroligt konstverk. Bra jobbat och fortsätt med det!
Shapik: The Moon Quest Eventyr zca
Vackert och roligt. Önskar bara att pjäsen var längre innan de ber dig att betala.